poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Odkrywanie tajemnic z przeszłości





Czas coraz szybciej ucieka, coraz bliżej szkoły. Czy jesteście gotowi na spotkanie po wakacjach z nowymi obowiązkami? Nie do końca jestem na to jeszcze przygotowana. W sumie nie przytłacza mnie sam obowiązek szkolny, bo ogólnie  lubię swoją szkołę.  Dobija mnie fakt, że dnie są coraz krótsze, co skutkuje brakiem czasu na rozwijanie pasji i swoich możliwości. Ale dość o moich głębokich przemyśleniach :D

Kilka dni temu spotkałam się z Weroniką to już nasza kolejna sesja. Praca z Tą modelką sprawia mi mnóstwo przyjemności, doskonale się rozumiemy. Wystarczy, że podrzucę pewien pomysł Weronika rozwinie temat dwa razy lepiej niż miałam to w początkowej fazie. Mam nadzieję, że sesje z Tą osobą budzą w was pozytywne emocje, bo jeszcze nieraz będziecie mogli ją zobaczyć.




Modelka-Weronika Benedyk







































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz