wtorek, 9 sierpnia 2016

Kwiaty we włosach


Cześć wszystkim tak wiem, że tęskniliście XD. Przedstawiam wam nowy post z cyklu aktywne wakacje. Tak naprawdę to dopiero od sierpnia, zaczęłam na poważnie działać z moim sprzętem. Co dostarcza mi mnóstwo przyjemności przez co, chcę więcej. Powoli zaczyna mnie to przerażać jeszcze nie wpadłam w panikę, więc nie jest źle. Spotykam coraz więcej bardzo ciekawych modelek, które bez problemu  podporządkowują się moim zwariowanym pomysłom oczywiście niczego nie narzucam. XD W dzisiejszym poście współpracowałam z bardzo sympatyczną Klaudią. To nasze pierwsze spotkanie, ale mam nadzieje że jeszcze kiedyś się spotkamy. Czy nam wyszło... oceńcie sami.



Modelka-Klaudia Dykas











































































1 komentarz: