wtorek, 16 sierpnia 2016

Spotkanie z pianistką


Nowy post. Tak szczerze mówiąc długo zwlekałam z dodaniem jakichkolwiek zdjęć wiąże się to z barkiem czasu. Z dnia na dzień coraz bardziej zaczyna mi to dokuczać. Mam do zrealizowania jeszcze mnóstwo pomysłów, które przychodzą mi do głowy, w przeciągu poru chwil. A potęgująca się świadomość ulotności chwil  jest to do prawdy frustrująca.  Lecz z drugiej strony motywująca do jeszcze wydajniejszej pracy.
Wakacje tak jak wspominają uciekają w zawrotnym tempie to znaczy, że nie marnuję ani jednej chwili.

W ubiegłym tygodniu spotkałam się z Kingą. Co prawda jest między nami kilka lat różnicy, jednak po krótkiej chwili miałyśmy wiele wspólnych tematów i różnica wieku nie grała już roli.  Kinga jest niezwykle interesującą osobą pełną pasji, ciepła  z przyjemnością słuchałam jak opowiadała mi o swoim hobby, z którym wiąże poważne plany. Jak wiadomo każdy kto ma  istotne plany na przyszłość i dąży do ich zrealizowania budzi spory szacunek.
Mam nadzieję, że zaprosisz mnie kiedyś na swój koncert <3





Modelka-Kinga Horochowik





































































1 komentarz: