poniedziałek, 25 lipca 2016

Filippo...



                                Witam wszystkich bardzo, bardzo serdecznie. Szczerze mówiąc nie myślałam, że dzisiaj powstanie jakikolwiek post. Ale skoro udało mi się zrobić całkiem przypadkiem kilka zdjęć, z czego jestem bardzo zadowolona.
Co do modela. Nie spodziewałam się, że nasza współpraca będzie przebiegać tak sprawnie bez jakichkolwiek spięć.
Ten mały dżentelmen to mój młodszy brat. <3 Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył tym jak swobodnie czuł się przed obiektywem, z jaką uwagą słuchał wszystkich moich wskazówek, co do pozy czy zachowania.











Zdjęcia robiliśmy w inspirującym  ogrodzie botanicznym w Bolestraszycach. Polecam to miejsce, chociażby ze względu na udział  sztuki. Jej wkład w tym miejscu jest zaskakujący.










 

W tym nie codziennym ogrodzie, możemy spotkać wiele zaskakujących aranżacji ogrodowych. Które mogą być natchnieniem do tworzenia nowych, równie niezwykłych dzieł sztuki. Osobiście jestem zauroczona kreatywnością autorów.


























































  Sztu­ka jest wy­cin­kiem rzeczy­wis­tości widzianym przez tem­pe­rament artysty.  Émile Zola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz