sobota, 23 lipca 2016



Cześć wszystkim :) <3 Nie... wbrew pozorom  jeszcze się nie poddałam. Nie zamierzam  przestać pisać za dużo sprawia mi to przyjemności.
Niestety ten post nie jest związany z tematyką, którą chcę tu prowadzić. Zawiodła pogoda i zmieniające się plany modela (mam nadzieję, że to nie potrwa długo).

Jednak postanowiłam nie marnować czasu. Wyciskaliśmy, z każdego dnia ostatnie soki, co dawało ukojenie naszej zmęczonej psychice. Wysiłek fizyczny w dowolnej formie przynosi dużą dawkę szczęścia.

Efekty widać na załączonym obrazku.
Było gorąco, ciężko i bez przerwy pod górę, ale daliśmy radę.
Miałam motywację, która na bieżąco komentowała, każdy mój ruch  co  sprawiało, że nie mogłam się zatrzymać.                              



                                              Odrobina  motywacji i pozytywnego myślenia :)
Nie poddawaj się! Przeważnie to ten ostatni klucz z pęku otwiera drzwi"- Paulo Coelho



 Wakacje są świetnym czasem do poznawania nowych miejsc, ludzi, ale także odkrywania swojej osobowości. Rozpoznajemy w sobie nowe nieznane talenty.         





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz