piątek, 16 września 2016

Kultura



Cześć :) Nie widzieliśmy się już sporo czasu. Szkoła. Tak, to głównie przez tą instytucję nie wchodziłam na bloga ok. 3 tygodni. Co nie znaczy, że nie  powstawały nowe projekty. Jak wspominałam bodajże, w poprzednim poście będę regularnie realizować nowe pomysły  mam nadzieję, że biegu upływającego czasu moje zdjęcia będą się stawały coraz lepsze i to wy będziecie zauważać postępy w rozwoju. 

Ostatnio miałam okazję spotkać się, z niezwykle interesującą dziewczyną Kasią. Kasia jest dowodem na to jak pozory mylą. Sprawiała wrażenie bojowo nastawionej osóbki, która w każdej chwili może  wybuchnąć. Odnosiłam czasami wrażenie, że się jej boję.
A jednak okazało się być całkowicie inaczej Kaś jest niezwykle sympatyczna, szczera i prawdziwa w swoim zachowaniu. Nie stara się nikogo grać czy odwzorowywać. Po prostu jest sobą i to jest piękne.





Modelka-Katarzyna Nahacz 





















































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz