piątek, 2 września 2016

Początek



Czeeeeść dziś jest 2 września 2016 r. Czyli drugi  dzień szkoły. Niby Ci sami ludzie, miejsce, lecz nie do końca. Przez wakacje bardzo, wiele się zmieniło. Oczywiście, w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Mam nadzieję, że wy również macie pozytywne odczucia, po kolejnym dniu szkoły. To co mnie dosyć mocno irytuje to fakt, że dni są coraz krótsze. To dobija moją psychikę...Pocieszeniem okazują się,  długie leniwe wieczory w towarzystwie ciepłej herbaty i cieplutkiego koca.

Jak się  pewnie już domyślacie,  zdjęcia były robione dużo wcześniej (ok. 1tydz.) Teoretycznie było to jeszcze lato, lecz światło już przypominało nam o nadchodzącej jesieni.
Modelkę dorwałam z polecenia (przesympatyczna osóbka) dziewczyna nie mająca obaw przed jakąkolwiek próbą, angażująca się z całych swoich sił. Choć ma zaledwie 14 lat.  Odniosłam wrażenie, że jest dość dojrzała jak na swój wiek i oczywiście  wszechstronnie uzdolniona.



Modelka-Katarzyna Procyk






















































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz